رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

@@ fun kids club @@

جواهرات با مداد رنگی (کاردستی)

1390/10/10 11:49
6,568 بازدید
اشتراک گذاری

www.bandarstudents.blogfa.com

این کاردستی برای ایام تابستان بچه ها مناسب است . شما برای ساختن این جواهرات با مداد رنگی به مدادهای قد و نیم قدی که بچه ها به آن ها علاقه ای ندارند و دورریختنی هستند نیاز دارید .
از این جواهرات چوبی می توان در جشن های کودکانه استفاده کرد و استفاده بچه ها از آن ها حتما توجه دوستان را به خود جلب می کند . روش ساخت ساده این کاردستی را در ادامه مطلب ببینید .

برای ساختن این کاردستی به مداد در رنگ های مختلف ، اره باریک و کوچک ، مته کوچک ، کاغذ سنباده و نخ نیاز دارید .
روش ساخت گردنبند را در زیر مشاهده کنید .

www.bandarstudents.blogfa.com

ابتدا اندازه خاصی را برای مدادهای برش خورده در نظر بگیرید و پس از علامت زدن با استفاده از اره ای باریک و نازک مداد را برش بزنید . سپس کاغذ سنباده را روی میز قرار دهید و انتهای برش خورده مداد را به سنباده بمالید تا سطح آن صاف شود .

www.bandarstudents.blogfa.com

 برای سوراخ کردن تکه های مداد از مته شماره کوچک استفاده کنید . مدادهای برش خورده و سنباده زده را روی تکه چوبی بر روی میز قرار دهید و با احتیاط از درل استفاده کنید ، چون طبعا شما دوست ندارید که درل میز شما را سوراخ کند .
سپس نخ را از سوراخ تکه های ریز مداد عبور داده و سر نخ را گره بزنید . به همین روش می توانید گوشواره و دستبند نیز بسازید .

www.bandarstudents.blogfa.com

برای ساختن گردنیند با مدادهای نوک دار  هم مانند تصویر زیر عمل کنید .

www.bandarstudents.blogfa.com

ابتدا مداد را با مدادتراش بتراشید تا نوک آن تیز شود ، سپس به اندازه سه و نیم سانتی متر از مداد را با اره برش بزنید و مانند نمونه قبلی با مته کوچک سوراخ کوچکی را در انتهای مداد درل کنید . نخ را از سوراخ ها عبور دهید و یک گردنبند زیبای دیگر بسازید .

www.bandarstudents.blogfa.com

برای ساختن سنجاق سینه هم مانند روش قبل مدادها را در اندازه ی کوچک برش بزنید و سپس در کنار هم بچسبانید و سنجاق قفلی را در پشت آن بچسبانید و به سینه بیاویزید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اسعدی
16 مهر 91 12:17
محشره ممنون ممنون..به وبلاگم سر بزنید http://handicrafts-s.mihanblog.com/
آناهیتا
12 دی 93 11:11
عالیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد