رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

@@ fun kids club @@

یاد گرفـتن نقاشـی به خاطر بچه ها

1391/11/14 21:28
2,155 بازدید
اشتراک گذاری

یاد گرفـتن نقاشـی به  خاطر بچه ها

نقاشی یکی از لذت بخش ترین سرگرمیهای بچه هاست .

نویسنده : اعظم بانو

عکس۰۵۸۰

نقاشی یکی از لذت بخش ترین سرگرمیهای بچه هاست .

اگه پدر و مادرها نقاشی های ساده ای مثل شکل خیلی از حیوونا و میوه ها رو بلد باشن میتونن کلی وقت بچه هاشون رو سرگرم کنن

من خودم نقاشی حیوانات رو اصلا بلد نبودم ، تو اون ماههای اول تولد دخترم تو وقتهای بیکاری کلی نقاشی یاد گرفتم

رفتم تو اینترنت کلی شکل حیوون پیدا کردم و نقاشی کردم و یاد گرفتم

خیلی به دردم خورد

دخترم خیلی خوشحال میشه وقتی واسش نقاشی میکشم . حالا هم که یاد گرفته اونها رو رنگ میکنه

تازه میتونین تو مهمونیها و مجالس با کشیدن نقاشی کلی بچه رو خوشحال کنین ، یا نقاشی بکشین و بدین خودشون رنگ کنن و اونها رو برای مدت زیادی سرگرم کنین

سایتهای زیادی هستن که نقاشی گام به گام رو یاد میدن ، هم فارسی و هم انگلیسی

یه سایت خوب در این زمینه معرفی میکنم

 http://www.how-to-draw-funny-cartoons.com/cartoon-animals.html

 تو این سایت میتونین انواع و اقسام شکلهای حیوونها رو یاد بگیرین

اینقدر نقاشی ها رو کشیدم تا یاد گرفتم ، تو کلی وقت اضافه (البته اون موقع این سایت رو ندیده بودم این رو تازه پیدا کردم )

فقط یه کاغد میخواد و یه قلم

تو یه دفترچه اونها را بکشین ، اینقدر تمرین کنین تا یاد بگیرین

 میشه در حین نقاشی کردن برای بچه ها خیلی از مفاهیم رو هم بهشون منتقل کرد.

خودتون رو از لذتش محروم نکنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد