رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

@@ fun kids club @@

توپ من و سر بابام

1392/9/5 11:29
2,011 بازدید
اشتراک گذاری
توپ من و سر بابام ::
 
 

  من و بابام داشتيم کنار خيابان توپ بازى مي‌کرديم. يک بار من توپ را با پا زدم. توپ از وسط پاى بابام گذشت و افتاد توى يک چاله گود.

AWT IMAGE
  بابام رفت توى چاله تا توپ را بيرون بياورد. من کنار چاله ايستاده بودم تا بابام توپ را بيرون بياندازد.
AWT IMAGE

  ناگهان چشمم به توپ افتاد. از ذوقم لگد محکمى به توپ زدم. همان وقت بابم را ديدم که با سر باد کرده، توپ در دست، از چاله بيرون آمد.

AWT IMAGE

  دلم خيلى سوخت. سر بابام را به جاى توپ گرفته بودم. از کار بدى که کرده بودم هم خجالت مي‌کشيدم و هم براى بابام غصه مي‌خوردم. گريه‌ام گرفت، ولى بابام خنديد و مرا بغل کرد و به خانه برد.

AWT IMAGE
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلپایگانی
13 آذر 92 14:12
با سلام خدمت مادران گرامی یک تیم پژوهشی روانشناس مشغول بررسی مقیاس سنجش هوش اخلاقی کودکان 3 تا 7 ساله شهر تهران هستند. انجام آزمون ها و تستهای روان شناسی دارای هزینه است اما به جهت پژوهشی بودن این کار امکان انجام رایگان آن برای مادران داوطلب وجود دارد. در صورت تمایل به پر کردن پرسشنامه به آدرس glp_e@yahoo.com ایمیل بزنید و اعلام آمادگی کنید تا پرسشنامه برای تان میل شود و پاسخ آن را ارسال نمایید. لازم به ذکر است که پس از بررسی کار و اتمام آن، نتیجه ی تست و توضیح آن برای مادر ارسال می گردد. با توجه به محدودیت زمانی اولویت با افرادی است که تا چند روز آتی اعلام آمادگی نمایند
خاله امیرحسین
13 آذر 92 22:40
سلام مامان رادین وبلاگ قشنگی برای پسر نازت درست کردی مطالب خوبی داره امیدوارم موفق باشید پسر کوچولوی نازت هم موفق باشه من وبلاگ شمار و لینک کردم اگه وبلاگ پسرم لینک کنی ممنون میشم
mojgan mamie artin
26 آذر 92 10:06
Salam parisa joon. Webkoget kheili khobe linketon mikonam. Age doost dashtid webloge pesaramo link konid.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد