رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

@@ fun kids club @@

تف کردن در کودکان

1393/4/3 1:27
2,019 بازدید
اشتراک گذاری

تف کردن در کودکان

 

موقعیت

پسرم فکر می کند تف کردن کاری کاملا عادی است.تف کردن روی زمین به خودی خود کار بدی بود که او انجام می داد،اما بتازگی دیده ام که به خواهرش نیز تف می کند!

فریاد زدن بر سر او مانع این کار نشده است.چه نظری در این مورد دارید؟

فکر کنید

بعضی بچه ها ،فوتبالیست مورد علاقه یا کودک بزرگتر از خود را می بینند که تف می کند و ناگهان فکر می کنند این کار مخصوص افراد بالغ است.آنها با کمی تمرین متوجه می شوند که هر بار می توانند بیشتر و تا مسافتی دورتر تف کنند.بعد،انواع کاربردهای این ورزش خلاقانه را پیدا می کنند!وظیفه پدر یا مادر است که به چنین کودکی دیدگاهی صحیح در مورد تف کردن بدهند.

راه حلها

1.آشکارا به فرزندتان بگویید که اجازه نمی دهید  تف کند.به او توضیح دهید دهید که این کار از نظر اجتماعی غیر قابل قبول است(بجز در زمین های بازی فوتبال حرفه ای؟!)بهاو توضیح دهید که تف کردن میکروبها را پخش می کند.مجازاتی برای هر بار که متوجه شدید تف می کند،تعیین کنید و بدون استثنا به آن عمل کنید.مثلا اگر او را دیدید که هنگام بازی در بیرون از خانه تف می کند،مجازات مناسب او این است که وادارش کنید 15 دقیقه به داخل خانه بیاید و گوشه ای بنشیند.اگر داخل خانه تف کرد،او را وادارید تا سطل و اسفنج بیاورد و آن قسمت یا تمام سطح اتاق را تمیز کند.

2.برای استفاده از دهان،روش خلاقانه دیگری به فرزندتان بیاموزید.برایش ساز دهنی ،سوت یا نی بخرید.بگذارید آدامس بدون قند بجود.به او بگویید آدامس را در دهان نگهدارد.

3.به او بیاموزید که نارحتیهایش را چگونه کنترل کند.بعضی بچه ها به عنوان روش مبتدی ناسزا گفتن تف می کنند.به فرزندتان کمک کنید احساساتش را محترمانه بر زبان بیاورد.

4.او را ملزم کنید هر بار که تف کرد ،دندان هایش را مسواک بزند و با نخ دندان آنها را تمییز کند.،این کار روش مناسبی برای حفظ سلامت دندان هاست و تکرار آن می تواند به سرعت منجر به ترک این عادت شود. 

سرچشمه

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد