رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

@@ fun kids club @@

کودک را به صبر کردن عادت دهید.

1393/4/7 23:10
2,803 بازدید
اشتراک گذاری

کودک را به صبر کردن عادت دهید.

صبر کردن و منتطر ماندن مهارتی اکتسابی است و با آموزش ایجاد می شود .اگر کودک عادت کرده که هر وقت صحبت شما را قطع کرد شما بلافاصله به او توجه کنید ،باید این عادت را در او تغییر دهید.

 

•از علامت هایی که تعیین کرده اید،استفاده کنید تا کودک دریابد که او را دیده اید و می دانید با شما کار دارد.

•ابتدا کودک را چند لحظه منتظر بگذارید.هدف شما این است که شرایط را در کنترل خود داشته باشید.با علامت به کودک نشان دهید که او را دیده اید و بعد از چند لحظه که منتظر ماند ،خودتان حرفتان را قطع کنید و به حرف کودک گوش کنید.به تدریج،زمان بین علامت دادن و پاسخ را طولانی تر کنید.حتما کودک را برای اینکه آرام وساکت منتظر تمام شدن صحبت شما شده ،تحسین کنید.

•از ساعت زنگ دار استفاده کنید.گاهی شما آنچنان سرگرم انجام کاری هستید که نمی توانید آن را رها کنید و بنابراین ،کودک مجبور خواهد بود بیش از چند ثانیه یا چند دقیقه منتظر بماند،به ویژه اگر کار او با حرف حل نشود و نیاز به کمک شما داشته باشد .در این حالت،از یک ساعت زنگدار استفاده کنید تا کودک بداند چه قدر باید منتظر بماند.((دخترم،باید کارم را تموم کنم ،بیش از چند دقیقه طول نمی کشه.وقتی این ساعت زنگ زد کار من تموم می شه و می آم.))ساعت زنگ دار را یا خودتان تنظیم کنید و یا از کودک بخواهید ساعت را برای مدت مشخصی تنظیم کند،ولی حتما وقتی ساعت زنگ زد،به قول خود عمل کنید.

•وقتی کودک در حال انتظار است ،برای او یک سرگرمی فراهم کنید.در نظر کودک،مدت انتظار پایان ناپذیر است،بنابراین وقتی باید منتظر شما بماند،به او یک سرگرمی پیشنهاد کنید تا گذشت زمان برایش آسان تر شود.اگر می خواهید مدتی با تلفن صحبت کنید،یا اینکه خیلی کار دارید و وقت ندارید به کار کودک رسیدگی کنید از قبل برنامه ریزی کنید و پیش بینی کنید .مثلا بگذارید آب بازی کند یا اسباب بازی مورد علاقه کودک را به دستش دهید.بهتر این است که کودک را در کاری که مشغول آن هستید دخالت دهید.برای مثال ،اگر در حال درست کردن سالاد هستید ،بگذارید کودکتان برگ های کاهو را جدا کند و اگر ظرف می شویید،بگذارید چند تا بشقاب را آب بکشد.خلاصه اینکه همیشه مقداری خوراکی یا اسباب بازی در دسترس داشته باشید که هر گاه گرفتار بودید و نتوانستید کار کودک را انجام دهید ،با دادن آنها او را سرگرم کنید.با این عمل هم شما به کارتان می رسید و کودک رامزاحم کارتان نخواهد شدو هم به او می آموزید که چطور خودش را سرگرم کند.

•در مورد طول مدت انتظار،زیاد در حق کودک اجحاف نکنید.کودک را بیش از حد در انتظار نگذارید.شما ممکن است وقتی در یک فروشگاه مشغول صحبت با دوستتان هستید گذشت زمان را فراموش کنید.ولی برای کودک تحمل در انتظار ماندن زیاد راحت نیست .اگر کودک پس از مدتی واکنش نا مناسبی از خود نشان می دهد،بدانید که شما مسئول  آن رفتار هستید.

•به کودک برای صبر و حوصله اش پاداش بدهید.وقتی کودکتان حتی وقتی واقعا به حضور شما نیاز دارد صبورانه انتظار می کشد،فراموش نکنید که باید او را تحسین کنید و بلافاصله با آنچه در دسترستان است مثلا یک لیوان آب میوه،یک شکلات کوچک و...به او پاداش بدهید.

سرچشمه

پسندها (15)

نظرات (47)

تبادل لينک
9 تیر 93 19:59
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:10
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----
تبادل لينک
9 تیر 93 20:19
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:25
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---
تبادل لينک
9 تیر 93 20:32
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --
تبادل لينک
9 تیر 93 20:40
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:47
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:56
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------------
تبادل لينک
9 تیر 93 21:06
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -----
تبادل لينک
9 تیر 93 21:15
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -------
علیرضا
3 مرداد 93 15:45
سلام مامان رادین .خوشبحال پسرتون اسم من علیرضاست و 11 سالمه تازه دارم وبلاگ مینویسم لطفا به منم سر بزنید و نظر بدهید.
مادرانه
6 مرداد 93 13:49
سلام لطفا لینک سایت ما را با عنوان مادرانه های من و تو در قسمت پیوندهای سایت خود قرار دهید با تشکر http://madaraneh.com
فروشگاه نادین
10 مرداد 93 17:36
سلام دوست عزیز انشاالله همیشه شاد و سلامت در کنار خانواده باشید. * لوازم جشن تولد * شال و روسری برند GNT *دست سازهای نمدی nadin-shop.ir
رزا
21 مرداد 93 18:42
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://www.rastaco.ir
مادارنه
24 مرداد 93 1:14
سلام وب سایت مادرانه یک پرتال جامع در زمینه بارداری و بچه داری میباشد . لطفا از سایت ما دیدن فرمایید و در صورت تمایل لینک ما را در قسمت پیوند های خود قرار دهید . مادرانه http://madaraneh.com/ با تشکر
مديرمسول
15 شهریور 93 0:18
سلام مامان رادین جان عزیز وبلاگ قشنگی داری حتما به منم سر بزن و نظر خودتو بده منتظرماااااااااااااا
طراحی قالب کودک شما
23 شهریور 93 23:31
با سلام! طراحی حرفه ای قالب برای کودک دلبندتان تنها با 20.000 تومان قالب زیبا و پر از عکس های فرزندتان با رنگ مورد علاقه او داشته باشید. امکانات قالب: +گالری تصاویر +رنگ مورد نظر شما + بدون تبلیغات +تصاویر کودکتان در هر پست و در بالای وبلاگ +پخش صدای فرزندتان (اگر به سن صحبت رسیده باشد) +تماما اختصاصی و بدون انتشار در جایی دیگر --------------------------------------------------------- ایمیل بزنید: ford3@mailfa.com منتظر شما هستیم
زندگی از آ...تا...ی
27 شهریور 93 15:02
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین مطالب لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.
چیکچی
2 مهر 93 13:21
عالی بود دوست من
زندگی از آ...تا...ی
15 مهر 93 11:39
سلام پریسا جان ممنون از مطالب مفیدتون به تازگی قسمت لینکدونی سایتم راه افتاده و می خوام چند تا دوست خوب داشته باشم خوشحال می شم که در صورت پسندیدن سایتم افتخار تبادل لینک بدید. شاد باشید
هنرهای دست ساز چیکچی
29 مهر 93 8:40
مطالب تون خیلی عالیه. متشکر
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:13
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___________
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:19
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _______
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:24
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________________
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:30
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _________________
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:36
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ______
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:00
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:08
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ________
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:20
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ________________
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:26
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:35
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____________________
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:43
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____________
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:51
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____
سارا شکيبا
9 آبان 93 6:00
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _____________________
سارا شکيبا
9 آبان 93 6:10
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _____________
سارا شکيبا
9 آبان 93 6:19
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________
سارا شکيبا
9 آبان 93 6:33
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___________________
سارا شکيبا
9 آبان 93 6:48
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _________
afra
15 آبان 93 0:12
با عرض سلام و خسته نباشيد و عرض تسليت به مناسبت ايام محرم. •.•.•.•.•.•.•.•.•.• پيامک تسليت ماه محرم •.•.•.•.•.•.•.•.•.• بسم الله روضه خون اومد ماه جنون باز جمعيم دور هم چند خط روضه بخون بسم الله سينه زن بازم سينه بزن تو ماه غربت ارباب بي کفن •.•.•.•.•.•.•.•.•.• پيامک تسليت ماه محرم •.•.•.•.•.•.•.•.•.• آقا سلام برغزل اشک ماتمت بر مسجد و حسينيه و روضه و دمت چندي گذشت در غم هجران اشک تو پرمي کشيد دل به هواي محرّمت •.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.• براي ديدن مابقي پيامك ها ميتوانيد به سايت مراجعه نماييد باتشكر __________________
asheghane.tanz
18 آبان 93 14:01
سلام لینک ما را به وبلاگ خودتون اضافه کنید برای تبادل لینک به آدرس زیر بیاید http://nasha-rehs-hes.ir/%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%af%d9%84-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9
مهد کودک مروارید تهران
21 آذر 93 21:09
استعدادیابی وپرورش خلاقیت،زبان انگلیسی وآلمانی، ورزش وژیمناستیک ، موسیقی ونقاشی ، قصه خوانی وتئاترعروسکی ، باله و شطرنج مهدکودک و پیش دبستانی دوزبانه مروارید همراه با کادر مجرب با بیش از ٣٠ سال سابقه مدیریت، آماده برای پذیرش کودکان عزیز شماست، تهران - فرمانیه- خیابان اندرزگو- خیابان اشکستانپور جنوبی- خیابان اسدی-خیابان ارشادی- کوچه مینو- پلاک ۱۷ ٠٩٣٩٢٠٥٢١٢١-٢٢٢١٧٤٩٠
حدیث
3 دی 93 12:40
سلام خاله جوووووونم من حدیثم توجشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم.میشه بهم رای بدین؟؟؟ اگه تونستین به دوستاتونم بگین لطفا! یه دنیا ممنونتیم به مام سربزنین دوست شیم منتظرتونیم
بابای ملیسا
18 دی 93 15:21
با سلام . ضمن تبریک به خاطر داشتن وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، خوشحال میشم تا از وبلاگ دخترم ، ملیسا ، عشق بابا دیدن کنید . ملیسا منتظر حضور سبز شما تو کلبه مجازی خودش نشسته . راستی ما رو از نظرات خودتون به عنوان یادگاری ماندگار برای آینده فرزند عزیزم محروم نکنید .
فراخوان گروه انسانهای سبز GPG
20 دی 93 19:44
همزمان با روز هوای پاک در همایش زیست محیطی و ورزشی " دوباره آسمان آبی " با شمــــا سبـــز می اندیشیـــم و سبـــز میمانیم کلیه اعضا، هواداران گروه انسانهای سبز 29 دی ماه جاری همزمان با روز هوای پاک از ماشین شخصی استفاده نخواهند نمود و از هم میهنان سبز اندیش بویزه ساکنان کلان شهرهای کشور نیز دعوت به عمل می آورند تا با همگرایی هدفمند، دوباره آسمان آبی را بر فراز شهرهایمان تجربه و چشمک زدن ستاره ها را به (((فرزندانمان هدیه))) کنیم. علاقه مندان به مشارکت در این همایش زیست محیطی و ورزشی می توانند روز دوشنبه 1393/10/29 از نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، مترو، دوچرخه و حتی پیاده به امور روزانه خود بپردازند. مردم هوشمند هشت کلان شهر: اراک، اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج و مشهد مقدس به عنوان پیشروان اجرای این طرح کشوری هستند که با همراهی اثر بخش و همتی بلند دوباره آسمان آبی را به فرزندانمان هدیه خواهند کرد و سایر هم میهنان گرامی شهر ها و روستاهای کشور نیز به شکرانه برخورداری خود از هوای پاک و ترویج این فرهنگ و آموزش آن به کودکان و نوجوانان که آینده سازان این سرزمین کهن هستند در روز 29 دی ماه از ماشین شخصی استفاده نمی نمایند. به اطلاع هم میهنان گرامی میرسانیم در راستای گسترش فعالیتهای زیست محیطی بمناسبت گرامیداشت روز هوای پاک با همکاری حفاظت محیط زیست استان فارس، حفاظت محیط زیست استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، سازمان انتقال خون استان تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران، موسسه مردم نهاد سیراف پارس و ... سرگروه بمدت یک هفته چند کلان شهر کشور را با دوچرخه رکاب خواهد زد./ شما هم میتوانید در راستای گسترش هرچه بیشتر این تفکر انسانی در جامعه به ما بپیوندید. دیدار سبز و سراسری ما روز دوشنبه 29 دی ماه 1393 در بزرگترین همایش بدون ماشین در کشور آماده تبادل لینک با سایت ها و وبلاگها میباشد. ما را با نام گروه انسانهای سبز به آدرس www.GPG.ir در قسمت پیوندهای وبلاگتان ثبت نمایید و سپس اعلام نمایید. سایت ها: گروه انسانهای سبز GPG www.GPG.ir ایران هخا انجمن ملی ایرانیان www.forum.iranhakha.com ایرانگردان و جهانگردان www.touristsupport.ir تبلیغات رایگان www.AvArAsA.com
محمد
22 دی 93 6:58
به ما هم سر یزن. با مطلب جدید "طرز تهیه چیزبرگر پنیری" آپ شدم .... امیدوارم از این غذا خوشتون بیاد ... منتظتونم ...
مامان حديث
22 دی 93 10:09
سلام سلام سلام من حديث جون با خبرهاي خوب اومدم بهم سر بزنيد...
محمد
29 دی 93 8:50
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد