رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

@@ fun kids club @@

با کمک کودکمان یک جشن تولد به‌یاد ماندنی برای او برگزار کنیم

1391/11/28 22:24
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

            
 

 

        همین حالا شروع کنید و از این روش های ساده برای برگزاری یک جشن تولد هیجان انگیز استفاده کنید

  

محیط خانه یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن تولد است، چرا که میتوانید همه چیز را  راحت تحت کنترل خود دربیاورید، فرزندان معمولا در محیط خانه بهتر رفتار میکنند و هم‌چنین آن‌ها را میتوان به راحتی کنترل کرد. اگر چه برگزاری جشن تولد در محیط بیرون خانه نیز همراه با لذت فراوان است؛ این محیط می‌تواند پارک نزدیک به خانه تان و یا حیاط خانه‌ی خود  نیز باشد. اگر احساس می‌کنید جای شما کوچک است شاید خانه مادربزرگ جای مناسبی برای گرفتن تولد با تعداد زیادی از بچه باشد.

اگر تولد را در خانه مادربزرگ برگزار کردید، یک لیستی از وسایلی که مورد نیازتان است و باید تهیه شود را آماده کنید.

سعی کنید در برنامه ریزی و مرتب کردن خانه و کلا چیدن برنامه برای تولد کودکتان او را نیز دخیل نمایید، اگرچه همه مادرها به دنبال سورپرایز کردن فرزندانشان هستند، اما دخالت دادن بچه ها در این امر علاوه بر سرگرم کردن آنها ،می‌تواند خلاقیت آن‌ها را نیز شکوفا کند و در انجام کارها کمک حال شما نیز باشند.

به فرزندتان اجازه بدهید در مرحله دعوت میهمانان، مرتب کردن محل تولد، پرکردن بادکنکها  و نوشتن دعوت‌نامه برای میهمانان دخالت داشته باشند. کودکان می‌توانند کارتهای دعوت را یا با کامپیوتر و یا به صورت دستی آماده نمایند. علاوه بر این‌ها در چیدن محل پذیرایی نیز می‌توانند به شما کمک نمایند.

زمان تولد برای کودکان کوچک‌تر بهتر است بین یک تا دوساعت باشد، برای کودکان بزرگتر دو تا سه ساعت پیشنهاد می‌شود.

بهتر است بر روی درب منزلتان دسته‌ای از بادکنک‌ها را بچسبانید .

بهتر است اسم‌های بچه ها را روی کاغذ زیبایی طراحی کنید و زمان وارد شدن به منزل‌تان انها را به گردن کودکان آویزان کنید تا هنگام صدا زدن از اسم خودشان استفاده نمایید و دچار سردرگمی نشوید.

 

 

بهتر است یک مکان و یا یک کیسه پارچه‌ای بزرگ برای قرار دادن کادوهایی که دوستان فرزندتان میاورند در نظر بگیرید تا قبل از جشن تولد کادوها دچار آسیب نشوند و البته بعد از بازکردن کادوها نیز این وسایل را به همان جا ببرید تا خراب نشوند.

بچه‌ها را در تمام این ساعات سرگرم کنید.

اطمینان داشته باشید که غذا به میزان کافی آماده کرده‌اید.

اگر چیزی به عنوان عصرانه آماده کرده‌اید و دوست دارید که بچه ها آن‌ها را به خانه‌هایشان ببرند پس، برای هریک از بچه‌ها یک کیسه پارچه‌ای انتخاب کنید و آن مواد خوراکی را درون آن‌ها بزارید و کاملا ‌آماده باشید، پدر و مادرها معمولا 15چند دقیقه مانده به اتمام جشن به دنبال فرزندانشان می‌آیند.

نکته‌ی آخر اینکه بدانید این یک روز خاص برای شما و فرزندتان است، روزی است که فرزند شما متولد شده است. میتوانید مادربزرگ و عمه و خاله را نیز به این میهمانی دعوت کنید و قسمتی از تولد را به دیدن فیلم جشن تولد سال‌های گذشته و  یا دیدن عکس‌هایی از زمان نوزادی فرزندتان و عکس‌هایی از جشن تولدهای گذشته بپردازید.

 

نکاتی جزیی که حتما به آن توجه کنید:

 

میتوانید ایده‌های جدید دیگری را با جستجو در اینترنت پیدا کنید.

توجه داشته باشید اگر قرار است تولد فرزندتان را در پارک بگیرید حواستان به وضعیت آب و هوا باشد.

حواستان باشد که شربت و یا آبمیوه ها را دست به دست توسط کودکان منتقل نکنید چرا که امکان دارد از دست آنها بیافتد و علاوه بر کثیف کردن خود و زمین باعث شکستگی لیوان و حوادث بعد از آن شود. اگر کودکی خیلی کوچک است حتما حواستان باشد که در کنار پدر و مادرش باشد و اجازه ندهید در سراسر اتاق حرکت کند، چرا که امکان افتادن سایر بچه ها بر روی او و دیگر حوادث وجود دارد.

 

هشدار

 

بهتر است جعبه کمکهای اولیه را در نزدیکترین محل قرار دهید. چرا که امکان دارد کودکان دچار آسیب شده و احتیاج به این وسایل پیدا شود.

به همه کودکان این اطمینان را بدهید که اسباب بازی و بادکنک برای همه‌ی آنها وجود دارد. سعی کنید از بادکنک کمتری استفاده کنید چرا که ترکیدن انها گاها با صدایی همراه است که باعث ترسیدن کودکان می‌شود. 

 

منبع:لاتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد