رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

@@ fun kids club @@

4 نوع بازی با توپ

1392/7/22 23:41
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

4 نوع بازی با توپ

                                                     

شاید وقت آن است که فوتبال و وسطی بازی را کنار بگذارید و بازی های توپی جدیدی را به کودکتان یاد بدهید.

 

 بازی با توپ  

1. فوتسی:

یک توپ پلاستیکی بزرگ را بردارید و به همه بازیکنان بگویید که روی زمین دراز بکشند و پا‌هایشان را بالا بگیرند. توپ را با پایتان نگه دارید و سعی کنید آن را به همدیگر پرتاب کرده و آن را بگیرید.

2. توپ شویی:

برای اینکه کودک نوپا یا ۳، ۴ ساله‌تان را سرگرم کنید و در کنار او به کارهای خانه بپردازید، یک توپ ساحلی و ماژیک قابل شستشو به او بدهید. اجازه بدهید آن را با ماژیک تزئین کند و سپس آن را حمام کرده و ماژیک روی آن را بشوید.

3. پرتاب دو به دو:

دو به دو یک حوله حمام را نگه دارید. سعی کنید یک توپ سبک را از این حوله به حوله دیگر پرتاب کنید (اگر در خانه هستید از توپ ساحلی استفاده کنید تا لامپ‌ها را نشکنید!). تعداد پرتاب‌های درستی را که توپ به زمین نیافتاده است، بشمارید.

4. شعبده بازی:

این حقه را به کودکتان بیاموزید تا خانواده و دوستانش را متعجب سازد؛ به همه بگویید که نوک انگشتان شما دارای قدرت جادویی است. توپ پینگ پونگ را مقابلتان روی میز یا پیشخوان قرار داده و انگشتانتان را به طور نمایشی بالای توپ بجنبانید. بدون دست زدن به آن به طور جادویی توپ از شما دور خواهد شد. راز؟ در حالی که همه محو تماشای حرکت انگشتانتان هستند، آرام و بی‌صدا بدون اینکه لب‌هایتان را تکان دهید، توپ را فوت کنید.

مترجم: نغمه خالقی
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد