رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@@ fun kids club @@

عزیزم دستتو تو بینی ات نکن

1390/11/10 18:24
940 بازدید
اشتراک گذاری
     
 
 

توصیه های مفید

۱) اگر کودک دچار سرماخوردگی و بیماری های مشابه است، باید حتماً درمان شود زیرا اگر در چنین حالتی انگشتش را داخل بینی فرو برد باعث انتقال میکرب ها به محیط اطراف خود می شود.

۲) هرگز از کلماتی مشابه «بچه کثیف» و «بی تربیت» استفاده نکنید این کار فقط موجب احساس عدم پذیرش وی از سوی شما می شود و کوچک ترین تأثیر تربیتی ندارد.

۳) واقع گرا باشید و بپذیرید مرطوب کننده عادت کودک، به زمان نیاز دارد.

۴) هر بار که چنین رفتاری نشان داد به او دستمال بدهید و با آرامش برایش توضیح دهید که روش صحیح، استفاده از دستمال است نه انگشت.

۵) اگر اطراف بینی او خشک شده و وی هربار به خاطر کنجکاوی و یا خارش پوست، اطراف آن را دستکاری می کند از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

۶)اگر کودک ناخودآگاه چنین رفتاری انجام می دهد، با توافق او نخی به انگشت اشاره اش ببندید تا هر بار به خاطر بیاورد که رفتارش پسندیده نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا
10 بهمن 90 20:44
سلام خوبين ني ني نازتون خوبه؟ من بلدم پوستر درست كنم اگه دوست داشتين بهم سر بزنين قيمت توافقي خيلي هم ارزون حساب ميكم نمونه كارهامو هم ميتونين ببينين راستي پوستر هايي كه ميسازم خيلي با كيفيت هستن و ميتونيد بديد واستون چاپ كنن به هرحال اگه نخواستين هم حتما بياين پيشم خيلي مواظب نيني خوشملتون باشين
محمد جواد
10 بهمن 90 22:27
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد