رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

@@ fun kids club @@

این رستوران، فقط مخصوص بچه هاست!

1391/2/15 23:21
8,138 بازدید
اشتراک گذاری
 
رستوران بچه​هاي شاد چند ماهي مي​شود که در محدوده غرب تهران شروع به کار کرده است. همانطور که از اسم اين رستوران پيدا است، مخصوص بچه​هاست اما اين دليل نمي​شود که بزرگترها نتوانند فرزندانشان را براي نوش​جان کردن غذا همراهي کنند.
 
برترین مجله اینترنتی ایران
برترین ها: رستوران بچه​هاي شاد چند ماهي مي​شود که در محدوده غرب تهران شروع به کار کرده است. همانطور که از اسم اين رستوران پيدا است، مخصوص بچه​هاست اما اين دليل نمي​شود که بزرگترها نتوانند فرزندانشان را براي نوش​جان کردن غذا همراهي کنند.

وقتي وارد رستوران مي​شويد، نقاشي​ها و تصاوير شاد و رنگارنگ دور تا دور فضاي دروني رستوران جلبه توجه مي‌کند و همين مسئله باعث جذب کودکان شده است. از قرار معلوم طراحي​ها و فضاسازي داخل اين رستوران طبق نظر روانشناسان کودک انجام شده و مسئولان رستوران براي تهيه​ي غذاي سالم براي بچه​ها با متخصص تغذيه هم مشورت کرده​اند. اکثر غذاهاي اين رستوران کباب يا آب​پز است. البته پيتزا هم که از غذاهاي محبوب بچه‌هاست در منوي رستوران «بچه​هاي شاد» جاي دارد اما با اين تفاوت که در اين پيتزاها از سوسيس و کالباس و افزودني​هاي ناسالم و غيربهداشتي خبري نيست.

در اين رستوران که از ساعت​هاي 12 ظهر تا 15 و 18:30 عصر تا 23 باز است، ميهماني​هاي مربوط به بچه​ها از جمله جشن تولد برگزار مي​شود.

جالب​ترين نکته درخصوص اين رستوران نصب کتيبه​اي به سقف است که بيش از هرچيز ديگري جلب توجه مي​کند. در اين کتيبه پيمان​نامه​هاي مربوط به بچه​ها که به امضاي بيشتر کشورها از جمله ايران هم رسيده است، به زبان ساده و قابل درک براي کودکان نوشته شده است.

اگر صاحب فرزند هستيد، رستوران بچه​هاي شاد واقع در خيابان دادمان شهرک غرب را از دست ندهيد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد