رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

@@ fun kids club @@

هندوانه ی شیرین و آبدار

1391/3/8 12:05
1,660 بازدید
اشتراک گذاری

هندوانه ی شیرین و آبدار

هندوانه

دوست خوبم آیا مرا می شناسی؟ بله درست است، من هندوانه هستم. میوه ای شیرین و آبدار که بسیار خوشمزه هستم. پوستم با رنگ های قشنگ سبز پوشیده شده است.

 

وقتی مرا قاچ می کنید سه رنگ قشنگ را می بینید. بیشترین رنگی که می بینید قرمز است که در وسط آن هسته های سیاهی وجود دارد. اگر هسته ها را خشک کنید تبدیل به تخمه می شود. و در آخر یک پوسته ی سفید رنگ دور تا دور مرا گرفته و از من مراقبت می کند.

هندوانه

 

من میوه ی فصل بهار و تابستان هستم. گیاه من بوته است و مثل درخت تنه ندارد چون وقتی بزرگ می شوم و موقع خوردن من می رسد، خیلی سنگین می شوم.

 

ویتامین های زیادی دارم که برای شما مفید است. در روزهای گرم تابستان خوردن هندوانه ی خنک خیلی می چسبد و تشنگی شما را از بین می برد.

 

 

مهدیه زمردکار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ملینا
8 خرداد 91 13:13
به به نگفته بودی یکی دیگه هم داری موفق باشی عزیزم رادین جون می بوسمت
مامان صاينا
9 خرداد 91 8:50
سلام خيلي خوشحالم با شما آشنا شدم وبلاگتون خيلي جالبه اگه اشكالي نداره شمارو به ليست دوستانم اضافه ميكنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد