رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

@@ fun kids club @@

اصول پوشش کودکان در تابستان

1391/5/15 13:17
1,103 بازدید
اشتراک گذاری


اصول پوشش کودکان در تابستان

 


 
 

 
 
 
در حد امکان سعی کنید از دکمه و زیپ هم در لباس بچه‌ها استفاده نکنید. لباس هر چه ساده‌تر باشد کودک در آن احساس راحتی بیشتر می‌کند.
با این که روزهای تابستان حسابی گرم و برای ما نفسگیر به نظر می‌رسد، اما از قدیم‌الایام تابستان فصل بیرون بودن بیشتر بچه‌ها از خانه است. اگر شما هم به هر دلیلی مجبورید با فرزند خردسال‌تان بیرون بروید خوب است نکته‌هایی را در مورد لباس بچه‌ها در تابستان بدانید.
۱ - پیش از هر چیز به یاد داشته باشید خوب است لباس بچه‌ها از جنس کتان باشد. ممکن است پوست لطیف فرزندتان به الیاف مصنوعی حساس بوده و لباس‌های نایلونی در طولانی‌مدت باعث اذیتش شده، او را ناآرام کند. معمولا روی لباس‌ها برچسبی به چشم می‌خورد که اطلاعاتی در مورد جنس، نحوه شست‌ و شو و سایر موارد به شما می‌دهد؛ هنگام خرید حتما به نوشته‌های روی این برچسب دقت کنید.

 

۲ - نکته بعدی رنگ لباس است. همه متخصصان بر این باورند که لباس بچه‌ها باید از رنگ‌های روشن انتخاب شود. این رنگ‌ها نه‌ تنها حداقل حرارت را جذب می‌کنند بلکه رنگ‌هایی مانند آبی، صورتی، سبز، نارنجی و ارغوانی در روحیه شاد بچه‌ها نیز موثر هستند.

 
۳ - هر چند هوا گرم است، اما به خاطر داشته باشید پوست بچه‌ها بسیار حساس است و باید در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت شود؛ پس در همین روزهای گرم هم بهتر است بر تن آنها لباس‌های نخی آستین بلند و پوشیده بپوشانید. تنها نکته این که لباس‌ها باید نازک باشند تا جریان هوا بدن بچه را خنک کند. لباس‌های تنگ و غیرنخی ممکن است باعث عرق‌سوزشدن پوست کودک شود.
 
۴ – در حد امکان سعی کنید از دکمه و زیپ هم در لباس بچه‌ها استفاده نکنید. لباس هر چه ساده‌تر باشد کودک در آن احساس راحتی بیشتر می‌کند.
 
۵ – برای لباس پوشیدن هم کودکان به تشویق نیاز دارند؛ این کار را فراموش نکنید تا آنها راحت‌تر لباس‌های مناسب فصل را بپذیرند و بپوشند.
 
۶ – حالا که از لباس بچه‌ها نوشتیم ذکر این نکته هم لازم است که در همین روزهای گرم، پوشاندن جوراب به پای کودکان یادتان نرود.
 
منبع : 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان آرمین
15 مرداد 91 15:31
سلام خاله جون مرسی از مطالب جالبتون. خاله آرمین توی یه مسابقه شرکت کرده. تا فردا رای گیری داره. به آرمین رای میدید؟ شماره عکسش 10 آدرس وبلاگ رای گیری: http://koodakeman91.niniweblog.com/ خاله جون لینکتون می کنم. دوست دارم شما هم ما رو لینک کنید. ممنون
مامان سبحان جون
15 مرداد 91 16:55
عزیزم به سبحان من رای میدی؟ تو مسابقه دو روی سکه اینم ادرس جایی که باید رای بدی http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php فقط تا دوشنبه مهلت داری پس الان بیا تو قسمت نظراتش باید رای بدی شماره 13 سبحان جونی
خواهرعلیرضا
22 مرداد 91 19:19
فرشته های آسمونی من میخواهم باهاتون تبادل لینک داشته باشم.شماهم منو لینک کنین.اگه باتبادل لینک موافقید یه سر به وبلاگ علیرضا بزنین.اگه به وبلاگ علیرضا اومدین نظریادتون نره.ضمنا اگه خواستین لینکم کنین با اسم"خاطرات ما وداداشی"لینک کنین.
آبجی علیرضا
22 مرداد 91 19:22
سلام.دوست دارم باهاتون تبادل لینک داشته باشم.اگه موافقید،یه سر به وبلاگ داداشم بزنین.برای لینک هم با اسم"خاطرات ما وداداشی"لینکمون کن رادین جان.موفق باشی.
آزفنداک
28 مرداد 91 18:35
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد