رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

@@ fun kids club @@

طرز تهیه اسباب بازی برای نوزادتان

1391/11/21 14:54
1,526 بازدید
اشتراک گذاری

            
 

طرز تهیه اسباب بازی برای نوزادتان

        شاید بارها خواسته باشید یک اسباب بازی معمولی برای کودکتان که تازه متولد شده است بسازید ،اما ندانسته اید که باید از چه وسایلی استفاده کنید و یا طرز ساخت آن را ندانید، در این متن طرز تهیه چند اسباب بازی ساده را به شما آموزش خواهیم داد.

 

کودک شما مطمئنا به چیزهای کوچک علاقه مند است، علاوه بر آن گاهی از یک بسته ی خالی و یا قاشق به مقداری ذوق زده     می­شود که جدا کردن آنها از او باعث ناراحتیش می­شود و این یعنی اینکه کودک شما از در دست­رس ترین شئ خوشش می­آید.چرا باید پول بسیار زیادی را برای خرید اسباب بازی های اضافی صرف کنیم؟در ادامه متن راههای آسان برای ساخت اسباب بازی های دستی را به شما عزیزان اموزش میدهیم.

دستورالعمل

 بطریهای خالی میتوانند اولین گزینه ی مناسب برای ساخت اسباب بازی باشند.پس بطریهای بدون استفاده خود را که در هر شکل و شمایلی هستند را دورنیاندازید و آنها را نگه دارید.بطریهای آب،نوشابه و ...

سعی کنید از بطریهای شفاف استفاده کنید چرا که کودک شما علاقه مند به دیدن داخل آنها نیز هستند.فقط حواستان باشد که درب این بطریها سالم باشند و سفت بسته شوند.

بطریها را حسابی تمیز نمایید و مطمئن شوید که تمام  قسمتهای بطریها شسته شده باشند.

  کودکان در سنین پایین عاشق اسباب بازی هایی هستند که سر و صدای آنها بسیار زیاد است.پس، قرار دادن اجسام سخت و ریز درون بطری، باعث ایجاد سرو صدا می شود.تیله های رنگی ،برنج خام و حتی پاستاهای رنگی و فرمی، میتوانند گزینه های مناسبی برای پر کردن داخل بطریها باشند.تا حدی درون بطری را پر نمایید که با تکان دادن ان، صداهایی ایجاد شود.

قبل از بستن درب بطری حتما با چسب حرارتی بسیار داغ درب را به بطری بچسبانید و مطمئنا شوید که درب به هیچ عنوان از بطری جدا نمیشود.

کنترل  از راه دورتلویزیون یک وسیله ی دیگری است که کودک شما دوست دارد که با آن بازی کند،کودکان در سنین پایین دوست دارند که دکمه های کنترل ها را فشار دهند و با آن بازی کنند،پس اگر نمیخواهید کودک شما کنترل از راه دور تلوزیون جدید را بردارد میتوانید جایگزینهایی برای آن پیدا کنید،یک کنترل از راه دور دیگری که برای تلوزیون قدیمی شما است و یا برای تلویزیونی است که از کار افتاده است بهترین گزینه می باشد که در اختیار کودکتان قرار دهید.

  باتری های درون کنترل را خارج کنید.جایی که به باطری اختصاص دارد را میتوانید با چند عدد پاستا ویا چند عدد ذرت پر نمایید در این حالت کودک شما علاوه بر لذت بردن از فشار دادن دکمه ها،  جذب صدایی میشود که از آن خارج میشود.

  بازهم از چسب حرارتی برای بستن درب باتری کنترل استفاده نمایید و مطمئنا شوید که کامل بسته شده است.

تذکرات

همیشه مطمئن شوید که درب بطری و درب باتری به بدنه آنها چسبیده باشد چرا که ممکن است بعد از باز شدن درب آنها،کودک شما، انها را در دهان خود بگذارد که خطر خفگی برای کودکان وجود دارد.

هرگز کودک را با این نوع اسباب بازیها تنها نگذارید.

هرگز از بطریهای اسیب دیده و یا بطریهایی که مواد شیمیایی تشکیل دهنده ی انها مناسب نیست، استفاده نکنید چرا که امکان آسیب رسانی به کودک شما وجود دارد  .




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
21 بهمن 91 16:29
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد