رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

@@ fun kids club @@

رمز تربیت پسر موفق!

1392/6/23 18:28
827 بازدید
اشتراک گذاری
رمز تربیت پسر موفق!
 
رمز تربیت پسر موفق! 

پسر شما دارایی شماست و - مثل هر دارایی و موجودی دیگر - اگر از آن «حفاظت نکرده و تشویقش نکنید،» بعید نیست که به بدهی تبدیل خواهد شد. به همین سادگی!
 
اینکه پسرتان ثروت شما باشد یا قرض و بدهی، ۷۰ درصد آن به شما بستگی دارد .طبیعاً ما قصد داریم تا در این مقاله، راجع به این ۷۰ درصد حیاتی صحبت کنیم.
 
مطالعات و بررسی های من در مورد ارتباط «پدر پسر» مرا به این نتیجه رسانده است که، شما باید خود را به جای پسرتان بگذارید، هر روز و در هر زمانی! آیا تا به حال به خودتان شکایت کرده اید که چرا پسرتان شما را درک نمیکند دفعه ی بعد پسرتان را در این حال تصوّر کنید که به خودش میگوید: چرا پدر مرا نمیفهمد پس در این میان، یک شکاف ارتباطی وجود دارد. ما نیز برآنیم در این باره صحبت کنیم که شما باید چه طور بر روی آن پل بزنید و آن را مرتفع سازید.
 
و من برای بازگرداندن برق شادی به چشمهای پسرتان که شما یک ربع قرن پیش، این جرقه را در چشم های خودتان داشتید قصد دارم چندین گام را به شما پیشنهاد کنم... لطفاً خود را به جای پسرتان بگذارید، هم به خاطر خودتان و هم به خاطر او!

منبع :سیمرغ

پسر شما دارایی شماست و - مثل هر دارایی و موجودی دیگر - اگر از آن «حفاظت نکرده و تشویقش نکنید،» بعید نیست که به بدهی تبدیل خواهد شد. به همین سادگی!

اینکه پسرتان ثروت شما باشد یا قرض و بدهی، ۷۰ درصد آن به شما بستگی دارد .طبیعاً ما قصد داریم تا در این مقاله، راجع به این ۷۰ درصد حیاتی صحبت کنیم....

مطالعات و بررسی های من در مورد ارتباط «پدر پسر» مرا به این نتیجه رسانده است که، شما باید خود را به جای پسرتان بگذارید، هر روز و در هر زمانی! آیا تا به حال به خودتان شکایت کرده اید که چرا پسرتان شما را درک نمیکند دفعه ی بعد پسرتان را در این حال تصوّر کنید که به خودش میگوید: چرا پدر مرا نمیفهمد پس در این میان، یک شکاف ارتباطی وجود دارد. ما نیز برآنیم در این باره صحبت کنیم که شما باید چه طور بر روی آن پل بزنید و آن را مرتفع سازید.

و من برای بازگرداندن برق شادی به چشمهای پسرتان که شما یک ربع قرن پیش، این جرقه را در چشم های خودتان داشتید قصد دارم چندین گام را به شما پیشنهاد کنم... لطفاً خود را به جای پسرتان بگذارید، هم به خاطر خودتان و هم به خاطر او!

منبع :سیمرغ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد