رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

@@ fun kids club @@

قورباغه و گاو نر

1390/11/6 19:33
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

قورباغه و گاو نر

 

قورباغه كوچولو به قورباغه بزرگي كه كنار بركه نشسته بود مي گفت: واي پدر،من يك هيولاي وحشتناك ديدم. او به بزرگي يك كوه بود و روي سرش هم شاخ داشت. دم درازي داشت و پاهايش هم سم داشت.

قورباغه پير گفت: بچه جان، اوني كه تو ديدي فقط يك گاو نر بوده است. آن خيلي هم بزرگ نيست و ممكن است يك كمي از من بزرگتر باشد. من مي توانم خودم را به همان اندازه بزرگ كنم، تو مي تواني خودت ببيني. سپس خودش را باد كرد و باد كرد. بعد از قورباغه كوچولو پرسيد: از اين هم بزرگتر بود؟

قورباغه كوچولو كه هيجان زده شده بود، گفت: خيلي بزرگتر از اين بود. قورباغه پير دوباره خودش را بيشتر باد كرد و پرسيد: آن گاو نر هم اين اندازه بود مگه نه؟ و باز قورباغه كوچولو جواب داد: بزرگتر پدر، خيلي بزرگتر. دوباره قورباغه پير نفس عميقي كشيد و خودش را بيشتر باد كرد و بزرگتر و بزرگتر شد. سپس به پسرش گفت: من مطمئن هستم كه آن گاو نر از اين اندازه بزرگتر نبود. اما در يك لحظه قورباغه پير كه خودش را خيلي باد كرده بود تركيد.

بچه هاي عزيز يادتون باشد كه اونهايي كه خيلي خودخواه هستند و خودشان را بهتر از هر كسي مي بينند باعث از بين رفتن خودشان مي شوند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد