رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

@@ fun kids club @@

تربیت پدران ومادران خلاق

1391/4/5 11:15
854 بازدید
اشتراک گذاری
 

تربیت پدران ومادران خلاق


     

روشهایی که این پدران و مادران به کار می برند

·         من برای عقاید فرزند خود احترام قائل هستم و او را تشویق  به بیان آنها می کنم.

·         من احساس می کنم یک کودک باید برای فکر کردن، ‌رویا دیدن و حتی وقت خود را به بطالت گذراندن فرصت داشته باشد.

·         من اجازه می دهم فرزندم بسیاری از تصمیم ها را خودش اتخاذ کند.

·         من و فرزندم اوقات صمیمانه و گرمی را با یکدیگر می گذرانیم.

·         من فرزندم را تشویق می کنم کنجکاو باشد و درباره مسائل متفاوت کاوش و سوال کند.

·         اطمینان حاصل می کنم که فرزندم می داند آنچه او آزمایش نموده و یا انجام می دهد مورد تائید من  می باشد.

 

 

آنچه این پداران و مادران برای آموختن کاری به فرزندشان انجام می دادند

 

·         کودک را تشویق می کنند.

·         رفتاری گرم وحمایت کننده دارند.

·         عکس العمل آنها نسبت به کودک، رفتاری برای بالا بردن روحیه او می باشد.

·         به نظر می رسد از آن موقعیت لذت می برند.

·         از بودن با کودک خود مشعوف هستند.

·         حامی ومشوق کودک هستند.

·         کودک را تحسین می کنند.

·         قادر به برقراری روابط خوب کاری با کودک هستند.

·         کودک را تشویق به انجام کار به طور مستقل می کنند.

 

خلاقیت شکوفایی

نویسنده: دکتر ترزا آمابلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوروش
7 تیر 91 1:20
سلام عالی بود مثل همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد