رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

@@ fun kids club @@

تربیت پدران و مادران کمتر خلاق

1391/4/5 11:17
873 بازدید
اشتراک گذاری
 

تربیت پدران و مادران کمتر خلاق

 

 

روش هائی که این پدران و مادران به کار می برند

·         من به فرزندم می آموزم که وقتی رفتار بدی داشته باشد به طریقی تنبیه خواهد شد.

·         من به فرزندم اجازه نمی دهم نسبت به من عصبانی شود.

·         سعی می کنم فرزندم را از کودکان یا افراد فامیل که دارای عقاید یا ارزشهای متفاوتی از ما هستند دور نگه دارم.

·         من معتقدم که یک کودک باید فقط دیده شود ولی صدایش شنیده نشود.

·         احساس می کنم فرزندم کمی موجب ناامیدی من است.

·         اجازه نمی دهم فرزندم تصمیمات من را مورد سوال قرار دهد.

آنچه این پدران و مادران برای آموختن کاری به فرزندشان انجام می دادند

·         مایل بودند به کارها بیش از حد نظم بدهند.

·         مایل به کنترل کار بودند.

·         مایل به ایجاد راه حل های خاصی برای آن کار بودند.

·         نسبت به آن موقعیت رفتاری خصمانه داشتند.

·         از کودک انتقاد کرده عقاید و پیشنهادات او را رد می کردند.

·         به نظر می رسید از کارهای خجالت می کشیدند،‌و به او افتخار نمی کنند.

·         در یک مبارزه قدرت با کودک وارد می شدند و در واقع بین کودک و پدر و مادر رقابت وجود دارد.

·         در مقابل مشکلات تسلیم می شدند و عقب نشینی می کردند و از کنار آمدن با مشکلات سر باز می زدند.

·         به کودک فشار می آورند برای انجام کارها اقدام نماید. 

·         با کودک ناشکیبا بودند.

 

 

خلاقیت شکوفایی...

نویسنده: دکتر تراز آمابلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیاز
5 تیر 91 11:56
ممنون مطلب جالبی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد