رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

@@ fun kids club @@

اتاق کودک (دختر)

1391/11/29 12:08
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

            
 

طراحی چندمنظوره برای اتاق کودک (دختر) + عکس

 


1. حس استقلال کودک را تقویت کنید.

 

چوب لباسی‌های دیواری به شکل گل به کودک شما اجازه می‌دهند که وسایل و  لباس‌هایش را خودش جمع کند و آویزان کند. تصمیم گرفتن برای نحوه‌ی مدل دادن به چیزها یا نحوه‌ی مرتب کردن آن‌ها باعث تقویت اعتماد به نفس و نیز  خودبیانگری او می‌شود.

 

 

 

2.خودتان طرح بزنید.

 

وقتی اتاق کودکتان را طراحی می‌کنید خودتان چیزهایی به اتاق اضافه کنید. این  متنی که روی دیوار مشاهده می‌کنید به نظر می‌رسد نقاشی شده ولی فقط یک عکس  برگردان است که به رنگ دیوار هیچ آسیبی نمی‌زند.

 

 

 

3. دنیای کودکتان را رنگی کنید.

 

این اتاقی که مشاهده می‌کنید کاملا سفیدرنگ بود. اما این پدر و مادر وقتی  متوجه شدند قرار است فرزندشان به دنیا بیاید و هنوز جنسیت او را  نمی‌دانستند آن را با رنگ سبز و کرم رنگ‌آمیزی کردند. و وقتی فهمیدند  فرزندشان دختر است چیزهای صورتی‌رنگ به اتاق اضافه کردند.

 

 

 

4. از چراغ‌های زرق و برق‌دار استفاده کنید.

 

شما می‌توانید با خریدن لوسترهای سبک شیشه‌ای و حتی وصل کردن سیم تزئین شده‌ی آن به پریز به طور مستقیم جلوه‌ی زیبایی به اتاق بدهید.

 

 

 

5. لوازم موجود را دوباره نو کنید.

 

این تخت که می بینید، در اصل یک تخت دست دوم بوده‌است که پدر و مادر این کودک آن را از ابتدا سمباده زده و رنگی زده‌اند که با سایر وسایل اتاق همخوانی داشته باشد.

 

 

 

6. یک جایی برای آویزان کردن بهترین لباس‌ها مهیا کنید.

 

هرچه تعداد جالباسی‌های دیواری که در یک گوشه‌ی کوچک پشت در اتاق فرزند شما  بیشتر باشد نشان‌دهنده‌ی تعداد زیاد لباس‌های موردعلاقه‌ی اوست.

 

 

 

7. چشم‌ها را گول بزنید.

 

آینه‌ها حقه‌ی خوبی برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک هستند. آن‌ها را با  نوارچسب‌های دوطرفه بچسبانید. این آینه‌های بدون قاب حس خوبی می‌دهند.

 

 

این مقاله درمورد استفاده از آینه‌ها در منازل را از دست ندهید.

 

 

8. وسایل چندمنظوره انتخاب کنید.

 

چون فضای کوچکی داریم پس وسایل ما باید بتوانند با چند هدف استفاده شوند. این  نیمکت هم به عنوان محل نشستن جلوی پنجره استفاده می‌شود که جای عالی برای  قصه خواندن است و هم یک فضای خوب برای نگهداری کتاب، اسباب‌بازی ، سی دی و چیزهای دیگر دارد.

 

 

 

9. با رنگ و نقاشی شور و هیجان ایجاد کنید.

 

به گل‌هایی که روی دیوار این اتاق کشیده شده نگاه کنید. شما هم می‌توانید با ذوق و سلیقه‌ی خودتان به جذابیت اتاق اضافه کنید.

 

 

 

10. محلی برای انجام بازی‌های تعاملی ایجاد کنید.

 

این عروسک‌های کاغذی را ببینید که هم‌قد کودک هستند. با این‌که جای کمی روی  زمین می‌گیرند ولی وسیله‌ی بازی و تفریح دختر شما می‌شوند.

 

 

 منبع: سایت همینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
29 بهمن 91 12:17
سلام بچه خوشگل و نازی دارین اگه می خواین یه هدیه خوب واسه بچه نازتون خریداری کنید یه سری به لینک زیر بزنید یه بسته استثنایی با 80 درصد تخفیف ویژه عید یه سر بزنین ضرر نمی کنید http://vizeh.roozkala.net/product/view/235
mosayeb
29 بهمن 91 12:39
وبلاگ زیبایی داری...به منم سربزن...منوهم لینک کن...منتظرتماااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد