رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

@@ fun kids club @@

یک گلدان زیبا برای اتاق فرزندتان بسازید

1391/12/1 11:54
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

            
 

یک گلدان زیبا برای اتاق فرزندتان بسازید

 

 

برای درست کردن یک گلدان ساده اما خلاق به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

قوطی کنسرو

چند دستمال پارچه ای رنگی

دکمه های رنگی به اندازه های مختلف

ربان در سه رنگ و سه مدل متفاوت

چسب حرارتی

چند عدد گل

 

 

برای ساخت این گلدان طبق مراحل زیر عمل نمایید:

مرحله اول:

در ابتدا یک قوطی کنسرو که بدون درب است را انتخاب نمایید،ارتفاع و طول آن را اندازه بگیرد و سپس دستمال پارچه ای بنفش را به همان میزان برش دهید. به وسلیه چسب حرارتی این پارچه را به قوطی بچسبانید تا تمام سطح قوطی کنسرو را بپوشاند.

مرحله دوم:

یک مستطیل به عرض 5 سانتی متر و طول قوطی کنسروتان از دستمال رنگی ها برش دهید و سپس دوسر مستطل را به هم متصل نمایید.(همانند تصویر)بهتر از سه رنگ مختلف استفاده نمایید.

 

 

مرحله سوم:

حال به وسیله قیچی به اندازه 1.2 سانتی متر مطابق با تصویر زیر برش دهید،توجه نمایید نباید تا انتها این برش را انجام دهید. زمانی که احساس کردید به منطقه چسب زده شده نزدیک شدید از برش دست بکشید.

 

 

مرحله چهارم:

مطابق با شکل زیر این دستمالهای رنگی آماده شده را به قوطی بچسبانید. بعد از چسباندن، به میزان دور قوطی کنسروتان، از ربانها جدا نمایید و آنها را نیز مطابق با شکل زیر به قوطی بچسبانید تا جای اتصال دستمالهای پارچه ای، به کلی مخفی بماند.

 

 

مرحله پنجم:

زمان آن رسیده تا دکمه های رنگی که از قبل آماده کرده بودید را به قوطی بچسانید، دکمه هایی که کمی به نسبت بقیه بزرگتر هستند را در ردیف اول و بقیه دکمه ها را با فاصله می چسبانید. میتوانید از این روش نیز استفاده نمایید که یک دکمه، بزرگ و دکمه بعدی کوچک و به همین ترتیب تا انتها ادامه دهید، سعی کنید فاصله ها را به خوبی رعایت کنید.

 

 

با این کار ،گلدان شما آماده شده است، شما میتوانید از گلهای طبیعی و زیبا استفاده نمایید و آنها را درون این گلدان قرار دهید و قوطی را نصفه آب نمایید و از این گلدان زیبا برای تزیین اتاق کودکتان استفاده نمایید  .




منبع:  holiday-crafts-and-creations.com
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد