رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

@@ fun kids club @@

بازی ریاضی رای یادگیری اعداد

1391/12/1 15:13
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

بازی ریاضی برای یادگیری اعداد

 
 
            
 

 

       

 

 

 

 

استفاده از یک بازی ریاضی می‌تواند یادگیری ریاضی را برای کودکان جذاب کند. می‌توانید از این بازی برای تقویت مهارت اولیه‌ی فرزندتان در ریاضی کمک بگیرید.

 

 وسایل لازم:

یک تاس

چند کارت

 

 

روش انجام بازی:

کارت‌های شماره‌دار را طوری روی زمین قرار دهید که اعداد دیده شوند. به نوبت تاس را بیندازید و شماره‌ی مربوط را بردارید. اگر کارتی قبلا برداشته شده باشد آن فرد یک نوبت را از دست می‌دهد. شما می‌توانید به صورت تیمی بازی کنید و هر تیم که کل کارت‌ها را بردارد برنده خواهد بود. یا ‌هر کس کارت بیشتری را برداشته باشد برنده شود.

 

 

بعضی بچه‌ها اعداد را می‌فهمند ولی بیان کردن آن‌ها برایشان سخت است. ولی این موضوع مهم است که کودکان هم بتوانند اعداد را درک کنند و هم آن‌ها را بیان کنند. این دو مهارت کاملا مجزا از هم هستند. وقتی به یک کودک بگوییم عدد دو را بنویسد و او این کار را انجام دهد یعنی مفهوم را فهمیده است. و هنگامی که کاغذی را به او نشان دهیم و بگوییم عدد را بخواند و او این کار را انجام دهد یعنی می‌تواند عدد را بیان کند.

 منبع:

http://kidsactivitiesblog.com    
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

shamsa
1 اسفند 91 19:51
سلام.وبلاگ خیلی خوب و جالبی دارین. به وبلاگ ما هم سری بزنین،آتلیه آن لاین واقعی.فقط و فقط با 1000 تومان عکس های خود را مانند عکس های آتلیه تحویل بگیرید و از دیدن زیبایی آنها به شگفت بیایید. عکس های نی نی کوچولو ها،آقایون و حتی خانم های عزیز www.beautyphoto.persianblog.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد