رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

@@ fun kids club @@

ماجرای من و برادرم(قصه با تصویر)

1390/9/5 13:14
4,339 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرای من و برادرم داستان تصویری کودکانه زیبایی است که برای گسترش دامنه واژگان کودک در نظر گرفته شده است . در این داستان کودک در قالب تصاویری شاد و جذاب با کلمات مخالف و متضاد آشنا می شود .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

 

 

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

برادرمخواب است .

www.bandarstudents.blogfa.com

من بیدار هستم .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

تخت برادرم بالا است .

تخت من پایین است .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

من داخل دستشویی هستم .

او بیرون است .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

قلک او سنگین است .

www.bandarstudents.blogfa.com

قلک من سبک است .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

بطری شکلاتی او خالی است .

بطری شکلاتی من پر است .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

دوچرخه ی او بزرگ است .

دوچرخه ی من کوچک است .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

او دوچرخه اش را سریع می راند .

من آهسته می رانم .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

من پایین هستم و او بالا است .

www.bandarstudents.blogfa.com

حالا او پایین است و من بالا هستم .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

طناب او دراز است .

طناب من کوتاه است .

 

 

www.bandarstudents.blogfa.com

امّا هر دوی ما پدر و مادرمان را دوست داریم .

ما یک خانواده ی شاد هستیم .

 

 

 

 

مخزن داستان های مصور کودکانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد