رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@@ fun kids club @@

كُمُد پر سر و صدا

1390/11/10 16:21
840 بازدید
اشتراک گذاری

 

     
 

واي اينجا چقدر سر و صداست.

بلوز: برو كنار، اينجا جاي خودمه.

دامن: نه خير، تو برو كنار، اينجا جاي منه.

...

 

 

 

جوراب: اصلاً هر دوتون بريد كنار، اينجا فقط جاي منه.

 شلوار: بلوز خانم، الان مي آيم و آستين هايت را پاره مي كنم تا ادب شوي.

بلوز: اِ، من هم مي آيم و كِشت را باز مي كنم تا تو ادب شوي.

كتاب: تو را به خدا ساكت باشيد من به سكوت احتياج دارم.

ليوان: اينقدر حرف نزن كتاب، كله ام را بُردي.

شلوار: خودت هم ساكت باش ليوان. جوراب: واي اينقدر سر و صدا نكنيد!

شلوار: جوراب اگر دخالت كني، لنگه به لنگه ات مي كنم.

كيف: واي، واي مُردم از شلوغي، تمام جيب هايم لِه شد. جاي من خيلي تنگه.

كفش: يكي لنگة من را پيدا كنه. بله اين صداها از كمد يك دختر بي انضباط است. اي كاش صداي وسائل و لباسهايش را مي شنيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به @@ fun kids club @@ می باشد